Роль психолога в освітньому процесі - досвід Школи Супергероїв
22.05.2024
Як практичні психологи допомагають в освіті маленьких пацієнтів лікарень. Власним досвідом під час конгресу
“Діти та
війна. Сучасні виклики психологічної допомоги та реабілітації в період воєнного часу” ділилася державна
установа “Школа
супергероїв”.
У події, організованій Охматдит, взяли участь українські науковці різних галузей медицини, також міжнародні
гості з
Латвії, Ізраїлю, Німеччини. Про особливості роботи практичних психологів розповіла Ольга Набоченко,
заступник директора
з навчально-методичної роботи державної установи “Школа супергероїв”.
Так, практичний психолог працює в кожному центрі Школи - супроводжує під час освітнього процесу учасниками.
Його робота
регламентована спеціальним положенням. А це значить, що цілі та завдання чітко визначені.
Психологи постійно вдосконалюють свої професійні знання та проходять додаткові навчання, що дають змогу
безперервно
професійно зростати.
Робота психологів не обмежується лише дітьми - наші психологи вчать вчителів та медичних працівників, як
працювати з
першою психологічною допомогою та виявленням ознак можливих самогубств у підлітків. Надають допомогу теж не
тільки
учням, працюють з батьками та педагогами. Забезпечують реагування на випадки насильства та булінгу.
“Напрямок психологічної підтримки та допомоги у Школі Супергероїв є невід’ємною складовою роботи. Ми
розвиваємось і
беремо в роботу все більше досвіду та практик, аби забезпечити ефективний освітній процес та психологічну
допомогу для
наших супергероїв. Така робота дає можливість оцінювати всі складові освітнього процесу і, враховуючи чинник
лікування
та інші особливості перебування дитини у лікарні, сторювати позитивні умови для навчання”, - розповідає
Ольга Набоченко.